Ляпунова, В. А. and Добровольська, Л. П. (2018) Оптимізація процесу виховання майбутніх фахівців дошкільної освіти на принципах педагогіки толерантності. Perspectives of science and education. pp. 480-487.
Preview
NEW_YORK_23082018 (2).pdf
Download (355kB) | Preview
Abstract
Стрімкі цивілізаційні процеси, технологічний, культурний і духовний прогреси спричинили трансформацію функцій педагога та виникнення нових вимог до якості освіти. Перед педагогічною спільнотою стоять надзвичайно важливі завдання, до яких належать, з одного боку, традиційні формування гармонійної, всебічно розвиненої, освіченої особистості, а з іншого, інноваційні, які акцентують увагу на моральних вимірах людського спілкування, зокрема толерантності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 31 May 2019 06:17 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3432 |