Атрошенко, Т. Ю. (2017) Проблема набуття соціального досвіду учнями основної школи в умовах позакласної виховної роботи. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (59). pp. 22-27. ISSN 2518-7813
Nauk_visnik-4-59-2017 - збірник-22-27.pdf
Download (238kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається значення набуття соціального досвіду учнями основної школи як важливого регулятора соціальної поведінки. Визначено особливості психіки й схарактеризовано зміни, які відбуваються в соціальному житті дітей підліткового віку. Особлива роль у процесі набуття соціального досвіду відводиться позакласній виховній роботі, яка не тільки сприяє розв’язанню питання зайнятості учнів у вільний час, але також створює підґрунтя для загальнокультурного розвитку. Визначено умови, на базі яких здійснюється позакласна виховна робота. Виділено завдання позакласної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду учнями основної школи.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
| Depositing User: | Users 14 not found. |
| Date Deposited: | 29 May 2019 11:59 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3381 |




