Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів

Троїцька, Т. С. and Тараненко, Г. (2018) Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). pp. 210-212.

[thumbnail of Троїцька Т_Тараненко Г.pdf]
Preview
Text
Троїцька Т_Тараненко Г.pdf

Download (468kB) | Preview

Abstract

Суттєві зрушення в освіті, що відбуваються в усьому світі, достатньо
чітко виявилися в необхідності її ціннісно-смислової переорієнтації та
когнітивно-комунікативної інтеграції навчання і виховання усіх суб’єктів
освіти.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Users 1586 not found.
Date Deposited: 27 May 2019 10:40
Last Modified: 30 Oct 2020 12:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3311

Actions (login required)

View Item
View Item