Троїцька, Т. С. and Тараненко, Г. (2018) Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). pp. 210-212.
Preview
Троїцька Т_Тараненко Г.pdf
Download (468kB) | Preview
Abstract
Суттєві зрушення в освіті, що відбуваються в усьому світі, достатньо
чітко виявилися в необхідності її ціннісно-смислової переорієнтації та
когнітивно-комунікативної інтеграції навчання і виховання усіх суб’єктів
освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 27 May 2019 10:40 |
Last Modified: | 30 Oct 2020 12:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3311 |