Підварко, Тетяна (2018) Творча самостійність як провідна умова формування музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. Monografia pokonferencyjna science, research, development pedagogy. pp. 40-42.
pidvarko_.pdf
Download (240kB) | Preview
Abstract
Самостійна робота є найважливішою формою навчального процесу, що забезпечує безпосередній вплив на формування таких параметрів кваліфікаційної характеристики майбутнього вчителя музичного мистецтва, як мобільність, вміння прогнозувати ситуацію і активно впливати на неї, вміння самостійно оцінювати свою роботу.Творча самостійність студента в музично-виконавській діяльності – це здатність самостійно обирати принципи та засоби спрямовані на творче пізнання і освоєння музики, засобів її виконання, постановку і пошук рішення музично-виконавських завдань, вдосконалення засобів художньо-образного інтонування музики, самовдосконалення і реалізацію творчих здібностей майбутнього вчителя музичного мистецтва і є необхідною умовою успішного оволодіння всіма видами знань, виховання неординарної особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 28 May 2019 10:35 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3301 |