Позднякова, Олена (2014) Моделювання структури професійної компетентності соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 211-216. ISSN 2219-5203
![854-1765-1-PB.pdf [thumbnail of 854-1765-1-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
854-1765-1-PB.pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті наведено модель компетентного соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру й проаналізовано її ключові компоненти: особистісні якості, загальні професійні компетенції, спеціальні професійні компетенції, професійні ролі педагога, об’єкти та суб’єкти соціально-педагогічної діяльності. Модель висуває на перший план важливість здатності соціального педагога-вихователя до розбудови освітнього простору, застосування у своїй роботі технологій педагогічної, психологічної та соціальної реабілітації і роботи в режимі експерименту (розвиток власного інноваційного мислення, оволодіння методами пошуково-дослідницької діяльності, розробка й упровадження новаторських підходів до оптимізації освітньо-реабілітаційного процесу).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 09 Mar 2016 18:25 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/330 |