Проблеми скрипічної виконавської школи в контексті сучасної музичної педагогіки

Білецька, М. В. and Федорова, О. В. (2018) Проблеми скрипічної виконавської школи в контексті сучасної музичної педагогіки. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 9-13.

[thumbnail of tezu.pdf]
Preview
Text
tezu.pdf

Download (506kB) | Preview

Abstract

Українське музичне виконавство на початку XXI століття є складним родовим утворенням музичного мистецтва, невід’ємною складовою всесвітньої музичної культури (виконавського процесу взагалі) та феноменом, що виявляє індивідуальні риси, національна специфіка якого тісно пов’язана з історичними умовами формування та розвитку виконавської практики, впливом яскравих особистостей та теоретичних досліджень змісту виконавського мистецтва. Проблема музичного виконавства – в центрі уваги сучасної наукової думки. Пріоритетними напрямками сучасного музикознавства є: історія, теорія і практика виконавського мистецтва та інструментарію; культурологічні проблеми композиторської і виконавської творчості; інтерпретаційні аспекти музичного виконавства; композиторське стилеутворювання, як передумова виконавської інтерпретації; семантика музичного твору; сучасні проблеми музичної педагогіки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 27 May 2019 11:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3293

Actions (login required)

View Item
View Item