Підварко, Т. О. (2014) Роль праксеологічного компоненту музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецва. Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф., 16-17 жовт. 2014 р.. pp. 89-91.
Pidvarko_tezykonf 2014.pdf
Download (284kB) | Preview
Abstract
Вільне володіння музичним інструментом передбачає формування у студентів уміння художньої інтерпретації музичного твору, транспонування, уміння та навички підбору пісень шкільного репертуару, створення супроводу шкільних пісень, читання нот з листа, яке є однією із важливих музично-виконавських навичок, адже практика переконує, що володіння навичками читання з нот з листа є необхідним компонентом як педагогічної так і творчої діяльності учителя музичного мистецтва, який досить часто бере безпосередню участь у роботі шкільної художньої самодіяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 27 May 2019 11:29 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3289 |