Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль праксеологічного компоненту музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецва

Підварко, Т. О. (2014) Роль праксеологічного компоненту музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецва. Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф., 16-17 жовт. 2014 р.. pp. 89-91.

[thumbnail of Pidvarko_tezykonf 2014.pdf]
Preview
Text
Pidvarko_tezykonf 2014.pdf

Download (284kB) | Preview

Abstract

Вільне володіння музичним інструментом передбачає формування у студентів уміння художньої інтерпретації музичного твору, транспонування, уміння та навички підбору пісень шкільного репертуару, створення супроводу шкільних пісень, читання нот з листа, яке є однією із важливих музично-виконавських навичок, адже практика переконує, що володіння навичками читання з нот з листа є необхідним компонентом як педагогічної так і творчої діяльності учителя музичного мистецтва, який досить часто бере безпосередню участь у роботі шкільної художньої самодіяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 27 May 2019 11:29
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3289

Actions (login required)

View Item
View Item