Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особистісно орієнтований підхід у процесі музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва

Підварко, Тетяна (2017) Особистісно орієнтований підхід у процесі музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Pedagogika. Badania podstawowe і stosowane: wyzwania I wyniki. pp. 98-100.

[thumbnail of _pidvarko.pdf]
Preview
Text
_pidvarko.pdf

Download (418kB) | Preview

Abstract

Професійна підготовка вчителя музичного мистецтва тісно пов’язана з тією гуманістичною парадигмою яка сьогодні поширена в освіті в тому числі і в мистецькій. Саме особистісно орієнтований підхід є тим конкретним механізмом практичної реалізації вимог гуманізації і гуманітаризації, що обумовлює необхідність зміни взаємин в освітньому процесі між викладачами і студентами. формування музично-виконавської компетенції на основі особистісно орієнтованого підходу полягає в розвитку студентів до самоосвіти, придбання власного досвіду; досягнення такого рівня освіченості, який співвідноситься з особистістю студента.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 24 May 2019 08:59
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3284

Actions (login required)

View Item
View Item