Шаров, С. В. (2012) Організація самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу. Психологічні науки: проблеми і здобутки. Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання», 2 (1). pp. 398-402.
Preview
Sharov_2012_398.pdf
Download (159kB) | Preview
Abstract
Інтеграція України в європейський освітній простір вимагає від вищої школи значних змін у підготовці майбутніх фахівців. У зв’язку з цим актуальності набуває проблема самостійної роботи, що є основою будь-якої освіти, зокрема професійної. Проаналізовано сучасний стан впровадження Болонського процесу, наведено переваги та недоліки. Подано деякі напрямки організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 17 May 2019 05:45 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3240 |