Сегеда, Наталя (2011) Зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у вимірах праксеологічного підходу. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (35). pp. 269-274.
Preview
наукові записки 2011.pdf
Download (692kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у категоріях праксіолоігчного підходу, які визначають характеристики реінтеграції пеадгогічної реальності і викладача музичного мистецтва як успішного субєкта трансфесіоналізації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 23 May 2019 13:02 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 09:26 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3233 |