Сегеда, Наталя (2004) Проблема культурної відповідальності професійної освіти. In: Соціально-економічні проблеми сталого розвитку українського суспільства, 13 травня 2004, Мелітополь.
Preview
збірник тез доповідей 2004.pdf
Download (535kB) | Preview
Abstract
Традиційною для прогресивних педагогічних концепцій стала інтерпретація
освіти як засобу опанування культури. Освіта поступово набуває статус особистісної
цінності, а отже вона має працювати на розвиток суб’єкта діяльності, здатного до
перетворення себе й культури, що обумовлює не тільки соціальну сталість але й
суспільний прогрес.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 24 May 2019 11:45 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3218 |