Сегеда, Наталя (2011) Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (6). pp. 53-61. ISSN 2219-5203
Preview
Науковий вісник Мелітополь 2011.pdf
Download (791kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто історіогенез феноменології розвитку людини , який утворюється шляхом реінтеграції змісту природовідповідної, теоцентричної, натурцентристської, соціоцентричної, антропоцентричної, гуманістичної, кваліфікаційно-компетентнісної, холістичної освітніх моделей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 24 May 2019 11:12 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:15 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3217 |