Сегеда, Наталя (2009) Холістсько-емерджентні концепти педагогіки музичного мистецтва. Наукові записки Педагогіка Історія (84). pp. 211-221. ISSN 966-660-016-1
Preview
наукові записки 2009 вип 84.pdf
Download (694kB) | Preview
Abstract
Автор пропонує змістовні тези холістсько-емерджентних концептів педагогіки музичного мистецтва, які вважає рамочним конструктом професійного зростання викладача музичного мистецтва.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 24 May 2019 11:46 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3216 |