Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи

Сегеда, Наталя (2009) Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (4). pp. 106-110. ISSN 1818-9172

[thumbnail of педагогіка психологія 2009.pdf]
Preview
Text
педагогіка психологія 2009.pdf

Download (811kB) | Preview

Abstract

Дана стаття презентує авторське розуміння креативно-акмеологічного підходу і його змісту в дослідженні професійного зростання викладача вищої школи; креативності як інтегральної якості зрілої особистості, що визначає акмеологічну спрямованість професійного зростання викладача та відбиває людинотворчу сутність професії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 24 May 2019 11:13
Last Modified: 06 Jan 2021 14:03
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3214

Actions (login required)

View Item
View Item