Сегеда, Наталя (2009) Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (4). pp. 106-110. ISSN 1818-9172
Preview
педагогіка психологія 2009.pdf
Download (811kB) | Preview
Abstract
Дана стаття презентує авторське розуміння креативно-акмеологічного підходу і його змісту в дослідженні професійного зростання викладача вищої школи; креативності як інтегральної якості зрілої особистості, що визначає акмеологічну спрямованість професійного зростання викладача та відбиває людинотворчу сутність професії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 24 May 2019 11:13 |
Last Modified: | 06 Jan 2021 14:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3214 |