Сегеда, Наталя (2004) Підготовка майбутнього вчителя музики до творчого діалогу з учнями як засобу професійної самореалізації. In: Міжнародна науково-практична конференція "Наука і освіта", 2004, Дніпропетровськ.
наука і освіта 2004.pdf
Download (410kB) | Preview
Abstract
Феномен діалогу та його окремі сутнісні характеристики досить ши
роко висвітлено у сучасній науковій літературі філософського, психолого-
педагогічного, мистецького спрямувань (Ш.Амонашвілі, Г.Балл, І.Бех,
В.Біблер, І.Зязюн, М.Каган, В.Кан-Калик, О.Киричук, Г.Кучинський,
О.Олексюк, Г.Падалка, О.Рудницька, В.Семиченко, О.Щолокова та інші).
Але зміст творчого діалогу вчителя музики з учнями та проблема підго
товки до нього, як засобу професійної самореалізації, ще не набули на
лежного експериментального вивчення.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 24 May 2019 08:54 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3208 |