Савлук, І. В. (2018) Сутність психомоторних здібностей особистості та їх роль у музичному інструментальному виконавстві. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 25 (2). pp. 90-98. ISSN 2309-9763
img339-конвертирован.pdf
Download (2MB) | Preview
Savluk 1-конвертирован.pdf
Download (310kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлюються питання, пов’язані з рухово-моторним аспектом музичного інструментального виконавства, визначаються дефініції таких понять як психомоторика, ідеомоторика, психомоторні здібності. До того ж розглядається ідеомоторний процес та його важливі структурні елементи, такі як: уявлення, відтворення, дія. На основі вивчення наукових першоджерел та існуючої музично-виконавської практики здійснено аналіз сутності моторних дій, рухів, сходинок їх програмування, ієрархії та поліфункціональності побудови, регуляції, а також двоколової схеми їх керування. Звертається увага на змістовне наповнення та ідейну орієнтованість основних напрямків в теорії піанізму.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > M Музика |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4401 not found. |
Date Deposited: | 13 May 2019 12:02 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 16:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3192 |