Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи

Александров, Денис (2014) Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). pp. 75-79. ISSN 2520-2626

[thumbnail of Ukralm_2014_16_17.pdf]
Preview
Text
Ukralm_2014_16_17.pdf

Download (420kB) | Preview

Abstract

Трансформація соціокультурних уявлень, зміна інструментальних ціннісних орієнтацій студентської молоді примушує по-новому подивитись на соціальну функцію сучасної вищої школи. Автори статті аналізують переваги гуманістичного підходу у вихованні ціннісно-орієнтованої особистості, соціально активного фахівця з широкими демократичними переконаннями, професійною етикою і відповідальністю. Аналітичною платформою дослідження проблеми становлення ціннісно-орієнтованої особистості стали теоретико-методологічні надбання постнекласичної соціології. Приділяється увага складнощам та перспективам ціннісного вибору в умовах багатозначного, динамічного соціокультурного простору.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email nata-ol@ukr.net
Date Deposited: 13 May 2019 11:50
Last Modified: 29 Jan 2021 17:14
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3187

Actions (login required)

View Item
View Item