Сегеда, Наталя (2013) Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 39 (4). pp. 192-197.
Preview
проблеми сучасн пед освіти ялта 2013.pdf
Download (590kB) | Preview
Abstract
Креативна педагогічна антропологія розширює соціально-культурну мету професійної діяльності педагога-музиканта, яка полягає не у традиційному розумінні викладання музичного мистецтва як передавання-збереження художньо-виконавського досвіду, а у формуванні у майбутнього педагога-музиканта готовності до еволюціонуючого співбуття з професійною реальністю, її субєктами і культурними фактами.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 22 May 2019 08:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3173 |