Сегеда, Наталя (2009) Безперервна освіта та зміст її моделей у вітчизняній мистецько-педагогічній галузі. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 2. pp. 53-59.
Preview
вища освіта у контексті інтеграції 2009.pdf
Download (711kB) | Preview
Abstract
У статті пропонується аналіз специфіки безперевної педагогічної освіти у сфері педагогіки музичного мистецтва з врахуванням змісту сучасних моделей "освіти крізь життя" і перспективи розробки холістсько-емерджентної моделі безперервної музично-педагогічної освіти в Україні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 22 May 2019 11:02 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3171 |