Сегеда, Наталя (2010) Теоретичні імперативи постдипломної професійної освіти викладача музичного мистецтва. Педагогічні науки та освіта (7). pp. 234-241.
Preview
педагогічні науки та освіта 2010.pdf
Download (587kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто суперечності безперервної освіти викладача музичного мистецтва, питання, які їх супроводжують і вимагають вирішення у контексті післядипломної професійної освіти як індивідуальної траєкторії формування пофесійно-педагоігчної якості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 21 May 2019 11:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3169 |