Сегеда, Наталя (2017) Якість фахової підготовки майбутнього вчителя мистецтва у вимірі цивілізаційних викликів до інституту вітчизняної вищої освіти. Сучасна мистецька освіта. pp. 16-19.
Preview
матеріали читання Авдієвського 2017.pdf
Download (326kB) | Preview
Abstract
Дослідницько-інноваційний тип цивілізаційного розвитку актуалізує суперечність між зростанням динаміки систематизації інформації в наукове знання та інертністю наукової рефлексії специфіки педагогізації зазначеного процесу задля освіти людини протягом життя, формуванням у неї мотивації до оновлення соціального і професійного знання, його критичного переосмислення і вітально-аксіологічної об"єктивації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 22 May 2019 08:50 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3164 |