Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Акмеологічні критерії концептуалізації якості професійної педагогічної освіти

Сегеда, Наталя (2015) Акмеологічні критерії концептуалізації якості професійної педагогічної освіти. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки та перепідготовки освітянських кадрів. pp. 6-8. ISSN 978-966-931-042-2

[thumbnail of матеріали конф київ 2015внесено1.pdf]
Preview
Text
матеріали конф київ 2015внесено1.pdf

Download (382kB) | Preview

Abstract

Сучасний соціокультурний стан України демонструє потребу в євроінтеграційних процесах, що становлять перед професійною освітою завдання, які актуалізують широке впровадження європейської культури якості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 22 May 2019 08:52
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3163

Actions (login required)

View Item
View Item