Сегеда, Наталя (2015) Акмеологічні критерії концептуалізації якості професійної педагогічної освіти. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки та перепідготовки освітянських кадрів. pp. 6-8. ISSN 978-966-931-042-2
Preview
матеріали конф київ 2015внесено1.pdf
Download (382kB) | Preview
Abstract
Сучасний соціокультурний стан України демонструє потребу в євроінтеграційних процесах, що становлять перед професійною освітою завдання, які актуалізують широке впровадження європейської культури якості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 22 May 2019 08:52 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3163 |