Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу

Сегеда, Наталя (2014) Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 45 (3). pp. 202-210.

[thumbnail of sndtc0f2.pdf]
Preview
Text
sndtc0f2.pdf

Download (919kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена визначенню основного смислу етнокультурологічного підходу, який полягає у ресемантизації автентичних традицій музичного розвитку дитини із застосуванням принципів інтеграції і культуровідповідності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 13 May 2019 12:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3161

Actions (login required)

View Item
View Item