Сегеда, Наталя (2014) Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 45 (3). pp. 202-210.
Preview
sndtc0f2.pdf
Download (919kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена визначенню основного смислу етнокультурологічного підходу, який полягає у ресемантизації автентичних традицій музичного розвитку дитини із застосуванням принципів інтеграції і культуровідповідності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 13 May 2019 12:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3161 |