Сегеда, Наталя (2014) Вітально-аксіологічний підхід як критерій гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього вчителя музичного мистецтва та хореографії. Час мистецької освіти. pp. 50-54. ISSN 978-617-7188-40-6
Preview
sndtc2e0.pdf
Download (604kB) | Preview
Abstract
Професійні засоби, якими користуються вчителя музичного мистецтва та хореографії, за своєю природою гуманітарні, адже це такі психофізіологічні інструменти, як мозок, свідомість, сприйняття, мислення, синтез мов, кінесика та інші, тобто такі витончені субстанції, що потребують турботи і культивування з боку оточення і самого викладача.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 13 May 2019 12:20 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3160 |