Майба, Ольга (2019) Гуманістичний підхід у процесі вокально-хорового навчання в умовах дошкільних освітніх закладах. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 1 (64). pp. 157-161. ISSN 2518-7813
фахова стаття николаев.pdf
Download (401kB) | Preview
Abstract
У статті актуалізовано гуманістичний підхід у процесі вокально-хорового навчання в умовах дошкільних освітніх закладах. В сучасних умовах гуманістичні принципи навчання і виховання стали одними з найважливіших ціннісних пріоритетів сучасної вітчизняної науки і освіти. Гуманістичний підхід у вокально-хоровому навчанні забезпечив спрямування педагогічного процесу на інтереси та потреби дошкільнят. Розглядаючи гуманістичний підхід у вокально-хоровому навчанні в умовах дошкільних освітніх закладах можна зробити висновок, що у дітей дошкільного віку формуються основні риси характеру, як: рішучість, самостійність, задоволеність, толерантність, активність, ініціативність .
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) M Музика і книги про музику > M Музика |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4399 not found. |
Date Deposited: | 10 May 2019 12:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3153 |