Гуманістичний підхід у процесі вокально-хорового навчання в умовах дошкільних освітніх закладах

Майба, Ольга (2019) Гуманістичний підхід у процесі вокально-хорового навчання в умовах дошкільних освітніх закладах. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 1 (64). pp. 157-161. ISSN 2518-7813

[thumbnail of фахова стаття николаев.pdf]
Preview
Text
фахова стаття николаев.pdf

Download (401kB) | Preview

Abstract

У статті актуалізовано гуманістичний підхід у процесі вокально-хорового навчання в умовах дошкільних освітніх закладах. В сучасних умовах гуманістичні принципи навчання і виховання стали одними з найважливіших ціннісних пріоритетів сучасної вітчизняної науки і освіти. Гуманістичний підхід у вокально-хоровому навчанні забезпечив спрямування педагогічного процесу на інтереси та потреби дошкільнят. Розглядаючи гуманістичний підхід у вокально-хоровому навчанні в умовах дошкільних освітніх закладах можна зробити висновок, що у дітей дошкільного віку формуються основні риси характеру, як: рішучість, самостійність, задоволеність, толерантність, активність, ініціативність .

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4399 not found.
Date Deposited: 10 May 2019 12:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3153

Actions (login required)

View Item
View Item