Сегеда, Наталя (2005) Психолого-педагогічні засади диригентської діяльності вчителя музики. Теоретичні та практичні питання культурології (17). pp. 89-95.
Preview
sndtee29.pdf
Download (910kB) | Preview
Abstract
Актуальність вивчення психолого-педагогічних засад диригентської діяльності вчителя музики зумовлена суперечностями, що існують у практиці музично-педагогічної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 10 May 2019 12:34 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3150 |