Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності

Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 60-67. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Nvmdpu_2017_1_11.pdf]
Preview
Text
Nvmdpu_2017_1_11.pdf

Download (615kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто принципи
й методологічні підходи
до розвитку пам’яті в навчальній
діяльності. Висвітлено
теоретичні основи дослідження
пам’яті: основні наукові
положення її функціонування,
механізми розвитку
й особливості процесу
запам’ятовування. Розкрито
специфіку пам’яті музиканта
не тільки в психолого-
педагогічному аспекті, а
й у зв’язку з професійною
діяльністю виконавця.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 22 Apr 2019 12:24
Last Modified: 05 Oct 2020 09:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3086

Actions (login required)

View Item
View Item