Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 60-67. ISSN 2219-5203
Preview
Nvmdpu_2017_1_11.pdf
Download (615kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто принципи
й методологічні підходи
до розвитку пам’яті в навчальній
діяльності. Висвітлено
теоретичні основи дослідження
пам’яті: основні наукові
положення її функціонування,
механізми розвитку
й особливості процесу
запам’ятовування. Розкрито
специфіку пам’яті музиканта
не тільки в психолого-
педагогічному аспекті, а
й у зв’язку з професійною
діяльністю виконавця.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 22 Apr 2019 12:24 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3086 |