Піскун, Д. Н. (2018) Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством. Інфраструктура ринку (25). pp. 407-411. ISSN 2519-2868
![70.pdf [thumbnail of 70.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
70.pdf
Download (157kB)
Abstract
У статті автор проводить дослідження ролі маркетингу для розвитку фінансово-господарської діяльності підприємства за сучасних умов господарювання. Визначено складники розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Деталізовано складники системи маркетингу підприємства, їхні функціональні завдання та взаємозв'язок. Наведено принципи маркетингового управління на підприємстві під дією чинників впливу на діяльність виробничої системи. Досліджено підходи щодо формування системи маркетингового управління підприємством, головні елементи системи, їх взаємодія між собою та із основними компонентами цілісної системи управління підприємством, такими як прогнозування, аналіз, облік, контроль, моніторинг, організація, стимулювання та ін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 05 Apr 2019 12:25 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3037 |