Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних за-кладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу

Мачинська, Наталія (2014) Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних за-кладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 53-58. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 826-1737-1-PB.pdf] Text
826-1737-1-PB.pdf

Download (287kB)

Abstract

Автор статті в контексті акмеологічного підходу пропонує окремі результати дослідження проблеми педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Із метою формування конкурентоспроможності, готовності до навчання та підвищення професійної майстерності впродовж життя, схарактеризовані окремі моделі педагогічної освіти: педагогічна, компетентнісного зростання, комплексна та фахово-педагогічна.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 03 Mar 2016 14:26
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/302

Actions (login required)

View Item
View Item