Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексики на заняттях з практики усного мовлення

Рубцова, Марина (2015) Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексики на заняттях з практики усного мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 150-154. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 27.pdf] Text
27.pdf

Download (528kB)

Abstract

Стаття присвячена впровадженню принципів когнітивно-комунікативного підходу в процес навчання іншомовної лексики на заняттях з практики усного мовлення. На основі наукових джерел розкривається сутністьь когнітивно-комунікативного підходу, що полягає в орієнатції на особистість студента та забезпеченні його участі в навчальному процесі як об’єкта й суб’єкта пізнавальної діяльності . При цьому метою реалізації комунікативно-когнітивного підходу є формування комунікативної та мовної компетенції студентів. У статті обґрунтовується доцільність при такому підході модульної побудови навчання, що забезпечує осмислене засвоєння матеріалу і є успішною передумовою формування системи стійких лексичних навичок і вмінь. Крім цього, автор пропонує спеціально розроблену когнітивно-комунікативну систему вправ для розвитку лексичних навичок студентів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 02 Feb 2016 14:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/30

Actions (login required)

View Item
View Item