Рубцова, Марина (2015) Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексики на заняттях з практики усного мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 150-154. ISSN 2219-5203
27.pdf
Download (528kB)
Abstract
Стаття присвячена впровадженню принципів когнітивно-комунікативного підходу в процес навчання іншомовної лексики на заняттях з практики усного мовлення. На основі наукових джерел розкривається сутністьь когнітивно-комунікативного підходу, що полягає в орієнатції на особистість студента та забезпеченні його участі в навчальному процесі як об’єкта й суб’єкта пізнавальної діяльності . При цьому метою реалізації комунікативно-когнітивного підходу є формування комунікативної та мовної компетенції студентів. У статті обґрунтовується доцільність при такому підході модульної побудови навчання, що забезпечує осмислене засвоєння матеріалу і є успішною передумовою формування системи стійких лексичних навичок і вмінь. Крім цього, автор пропонує спеціально розроблену когнітивно-комунікативну систему вправ для розвитку лексичних навичок студентів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 02 Feb 2016 14:47 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/30 |




