Литвинова, Світлана (2015) Розвиток навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу як наукова проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 39-47. ISSN 2219-5203
![824-1735-1-PB.pdf [thumbnail of 824-1735-1-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
824-1735-1-PB.pdf
Download (638kB)
Abstract
У статті проаналізовані поняття «середовище», «навчальне середовище», «навчальний простір», «мобільне середовище», «віртуальне середовище», «освітнє середовище», «освітній простір», «інформаційне середовище» та ін. на різних етапах розвитку суспільства, освіти й науки. Встановлено, що навчальне середовище в загальній середній освіті має бути інноваційним, ІКТ–насиченим, відповідати вимогам суспільства ХХІ століття. Наведено визначення понять «хмаро-орієнтоване навчальне середовище» (ХОНС), «навчальна мобільність учня», «навчальна мобільність вчителя», окреслено вимоги до ХОНС. З’ясовано, що ХОНС створює умови для активної співпраці, забезпечує мобільність суб’єктів навчання та віртуалізацію об’єктів, доступне будь-де і будь-коли.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Mar 2016 14:26 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/299 |