Андрущенко, С. (2018) SMM та її основні переваги серед інших видів реклами. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.
![MNK_40 (1).pdf [thumbnail of MNK_40 (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
MNK_40 (1).pdf
Download (161kB)
Abstract
Із поміж усіх наявних видів реклами, дослідити та визначити
рекламу в соціальних мережах, як одну із самих ефективних та матеріально-незатратних.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 18 Mar 2019 07:28 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2930 |