Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми

Фурса, В. (2018) Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.

[thumbnail of MNK_107.pdf] Text
MNK_107.pdf

Download (140kB)

Abstract

Сьогодні маркетинг виступає як спосіб діяльності підприємців і специфічний підхід до господарювання за ринкових умов. Сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 18 Mar 2019 07:44
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2929

Actions (login required)

View Item
View Item