Фурса, В. (2018) Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.
MNK_107.pdf
Download (140kB)
Abstract
Сьогодні маркетинг виступає як спосіб діяльності підприємців і специфічний підхід до господарювання за ринкових умов. Сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Users 17 not found. |
| Date Deposited: | 18 Mar 2019 07:44 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2929 |




