Дороніна, Тетяна (2014) Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 15-20. ISSN 2219-5203
![820-1804-1-PB.pdf [thumbnail of 820-1804-1-PB.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
820-1804-1-PB.pdf
Download (641kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/8...
Abstract
У статті йдеться про появу новітньої модифікації освітнього менеджменту – ґендерний менеджмент, сутність якого полягає в уведенні ґендерного виміру. Ґендерний вимір слід розглядати не з позиції зіставлення чи протиставлення чоловіків і жінок, а з позиції подолання наявних в управлінні дискримінаційних практик щодо ґендеру й розробки управлінських стратегій, які дають змогу уникнути можливих проявів ґендерної сегрегації на робочому місці.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Mar 2016 14:24 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/290 |