Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи)

Єрмоленко, С. І. and Чупрун, Л. Л. (2014) Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи). Мова. Свідомість. Концепт (4). pp. 292-296. ISSN 978-617-7055-81-3

[thumbnail of Макет сборника №4 2014-292-296.pdf] Text
Макет сборника №4 2014-292-296.pdf

Download (151kB)

Abstract

Питання наступності в лінгводидактиці є злободенним. «Наступність у навчанні мови реалізується через опору на засвоєний і вивчений учнями матеріал, на основі якого взаємодіють старі й нові знання, у результаті чого утворюється система міцних і глибоких знань, умінь і навичок, пов’язана з перспективністю навчання мови».
Актуальність статті полягає у тому, що розв’язання проблеми наступності у навчанні між 8–9 класами дає змогу учням ефективно засвоювати синтаксичний матеріал як з теоретичного, так і практичного боку.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2019 13:43
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2884

Actions (login required)

View Item
View Item