Єрмоленко, С. І. and Чупрун, Л. Л. (2014) Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи). Мова. Свідомість. Концепт (4). pp. 292-296. ISSN 978-617-7055-81-3
Text
Макет сборника №4 2014-292-296.pdf
Download (151kB)
Макет сборника №4 2014-292-296.pdf
Download (151kB)
Abstract
Питання наступності в лінгводидактиці є злободенним. «Наступність у навчанні мови реалізується через опору на засвоєний і вивчений учнями матеріал, на основі якого взаємодіють старі й нові знання, у результаті чого утворюється система міцних і глибоких знань, умінь і навичок, пов’язана з перспективністю навчання мови».
Актуальність статті полягає у тому, що розв’язання проблеми наступності у навчанні між 8–9 класами дає змогу учням ефективно засвоювати синтаксичний матеріал як з теоретичного, так і практичного боку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 18 Feb 2019 13:43 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2884 |