Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

До проблеми понятійного апарату методу case-study

Шевчук, Олег (2014) До проблеми понятійного апарату методу case-study. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 313-319. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 936-1967-1-PB.pdf] Text
936-1967-1-PB.pdf

Download (505kB)

Abstract

У статті проаналізовано та формалізовано понятійний апарат методу case-study в контексті професійної підготовки фахівців фінансово-економічного напряму. На основі аналізу сучасних досліджень у педагогіці, психології та бізнес-освіті введено такі дефініції, як бізнес-кейс (опис реальної ситуації фінансово-економічного характеру, в основі якої – проблема, що потребує аналізу, пошуку варіантів і прийняття рішення); емоційний кейс (бізнес-кейс, де фабулу становлять стосунки між учасниками події, які потребують емоційної оцінки та спрямовані на пошук прийняття рішення з урахуванням емоційного складника). З’ясовано, що для досягнення високих результатів у професійній діяльності при підготовці майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму з використанням методу case-study необхідно використовувати емоційні кейси, як найбільш ефективні в діяльності фахівців, оскільки вони поєднують розум і почуття, сприяючи тим самим кар’єрному зростанню.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 26 Feb 2016 15:05
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/281

Actions (login required)

View Item
View Item