Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах

Єрмоленко, С. І. and Шевчик, Г. С. (2018) Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах. актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві : матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 29-34.

[thumbnail of Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-29-34 (1).pdf] Text
Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-29-34 (1).pdf

Download (380kB)

Abstract

Актуальність дослідження полягає у тому, що ми пропонуємо вивчати фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах на основі текстів, в яких, окрім фонетичного розбору слів, пропонувати орфографічний та орфоепічний аналіз слів.Мета дослідження полягає у тому, щоб дати учням 5–6 класів загальне уявлення про фонетичну систему сучасної української мови разом із прикладними науками – орфографією та орфоепією.
Відповідно до мети поставлено такі завдання:
1) визначити завдання фонетики на сучасному етапі;
2) проаналізувати сучасні програми «Українська мова» для 5–6 класів;
3) визначити специфіку викладання фонетики, орфографії та орфоепії;
4) узагальнити дібраний матеріал до комплексного навчання фонетики в 5–6 класах.
Досліджували цю проблему Л. В. Скуратівський, І. П. Ющук та інші вчені-мовознавці.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 12 Feb 2019 13:07
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2750

Actions (login required)

View Item
View Item