Єрмоленко, С. І. and Стовбур, В. О. (2018) Біоадекватні уроки з фонетики на засадах ноосферної освіти. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 24-29. ISSN 978-617-7055-74-6
Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-24-29 (1).pdf
Download (447kB)
Abstract
На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою. Це можливо лише, якщо послуговуватися текстами, які виховують патріотичні почуття, знайомлять з українськими традиціями, розвивають уявлення про сучасний світ, передбачають поглиблення знань через самоосвіту.
Актуальність дослідження полягає у тому, що ми пропонуємо вивчення ноосферної освіти через призму біоадекватних уроків з української мови на різних етапах навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, а саме фонетики в 5–6 класах.
Досліджували проблему студіювання ноосферної освіти у своїх працях Н. Маслова, Л. Скуратівський, А. Хуторський, Н. Юрчук, Л. Кожухівська (із методичного боку); Е. Ленуа, В. Вернадський, В. Барякін, О. Потапенко, В. Карелін (із філософського боку).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 13 Feb 2019 13:23 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2749 |