Єрмоленко, С. І. (2014) Специфіка методики навчання української мови як іноземної. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (13). pp. 260-265. ISSN 2219-5203
![Nvmdpu_2014_2_44.pdf [thumbnail of Nvmdpu_2014_2_44.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2014_2_44.pdf
Download (481kB)
Abstract
Тема нашого дослідження є актуальною для викладача-практика, оскільки дає змогу ефективно використовувати у викладанні пасивну, активну й інтерактивну моделі навчання. Метою нашого дослідження є опис навчальної програми, методів і прийомів ефективного впровадження компетентнісного підходу у систему навчання іноземних громадян. Основні завдання нашого дослідження:
1) визначення складових компетентнісного підходу;
2) з’ясування сучасного погляду на саме значення поняття;
3) виявлення комунікативних компетентностей у іноземних громадян;
4) опис навчальної програми з української мови як іноземної для підготовчих курсів.
Над проблемами компетентнісного підходу у навчанні іноземцями іншої мови працювали А. Бермус, Дж. Боуден, С. Воробйова, Н. Зайченко, М. Лейтер, С, Маслач, А. Мейх’ю, Дж. Равен, Е. Тоффлер, Р. Уайт, Р. Хайгерті.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 07 Feb 2019 08:28 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 12:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2742 |