Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Специфіка методики навчання української мови як іноземної

Єрмоленко, С. І. (2014) Специфіка методики навчання української мови як іноземної. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (13). pp. 260-265. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Nvmdpu_2014_2_44.pdf] Text
Nvmdpu_2014_2_44.pdf

Download (481kB)

Abstract

Тема нашого дослідження є актуальною для викладача-практика, оскільки дає змогу ефективно використовувати у викладанні пасивну, активну й інтерактивну моделі навчання. Метою нашого дослідження є опис навчальної програми, методів і прийомів ефективного впровадження компетентнісного підходу у систему навчання іноземних громадян. Основні завдання нашого дослідження:
1) визначення складових компетентнісного підходу;
2) з’ясування сучасного погляду на саме значення поняття;
3) виявлення комунікативних компетентностей у іноземних громадян;
4) опис навчальної програми з української мови як іноземної для підготовчих курсів.
Над проблемами компетентнісного підходу у навчанні іноземцями іншої мови працювали А. Бермус, Дж. Боуден, С. Воробйова, Н. Зайченко, М. Лейтер, С, Маслач, А. Мейх’ю, Дж. Равен, Е. Тоффлер, Р. Уайт, Р. Хайгерті.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 07 Feb 2019 08:28
Last Modified: 07 Oct 2020 12:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2742

Actions (login required)

View Item
View Item