Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису)

Єрмоленко, С. І. (2017) Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 111-118. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Nvmdpu_2017_2_18.pdf] Text
Nvmdpu_2017_2_18.pdf

Download (524kB)

Abstract

У статті запропоновано науково-теоретичне обгрунтування й практична реалізація методики навчання синтаксису на засадах функціонального підходу. Наведено розроблену автором систему тренувальних завдань різного характеру для розвитку комунікативно-діяльнісних умінь і набуття мовленнєвих навичок. Здійснено опис різних стилістичних фігур, які вивчає стилістичний синтаксис (парцельовані речення, обірвані речення, періоди, еліпс, замовчування, риторичні звертання); розглянуто стилістичні синоніми.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 11 Feb 2019 13:02
Last Modified: 07 Oct 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2740

Actions (login required)

View Item
View Item