Єрмоленко, С. І. (2017) Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 111-118. ISSN 2219-5203
![Nvmdpu_2017_2_18.pdf [thumbnail of Nvmdpu_2017_2_18.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2017_2_18.pdf
Download (524kB)
Abstract
У статті запропоновано науково-теоретичне обгрунтування й практична реалізація методики навчання синтаксису на засадах функціонального підходу. Наведено розроблену автором систему тренувальних завдань різного характеру для розвитку комунікативно-діяльнісних умінь і набуття мовленнєвих навичок. Здійснено опис різних стилістичних фігур, які вивчає стилістичний синтаксис (парцельовані речення, обірвані речення, періоди, еліпс, замовчування, риторичні звертання); розглянуто стилістичні синоніми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 11 Feb 2019 13:02 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2740 |