Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат

Таблер, Т. І. (2013) Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат. Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (21-28 жовтня 2013 року), 4 (14). ISSN 2223-4551

[thumbnail of Tabler.pdf] Text
Tabler.pdf

Download (277kB)

Abstract

У сучасному суспільстві перед педагогами все частіше стає питання
впровадження засобів нових інформаційних технологій
до навчальн
ого процесу.
Актуальності набуває застосування
на практиці
мультимедійних, інтерактивн
их
технологій, сутність яких
ґрунтується на постійній активній взаємодії учнів
та вчителя
.
Термін «інтерактивність» походить від англійського слова
interaction
, яке в пе
рекладі
означає «взаємодію».
Інтерактивність

це двосторонній діалог між викладачами та
учнями, мета якого допомогти учневі перетворити інформацію загального характеру в
особисте знання.
Педагогічний досвід свідчить про те, що
взаємодію між вчителем та
у
чнями досить зручно реалізувати з
використання
м
комп`ютерної техніки
. Яскравим
прикладом сучасного комп’ютерно
-
орієнтованого засобу є інтерактивна дошка,
використання якої ми н
еодноразово
описували
в попередніх працях.
Застосування
інтерактивної дошки посп
рияло появі наочно
-
дидактичних засобів більш високої, ніж
традиційні, якості

інтерактивного е
лектронного плакату.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: MIF MIF MIF
Date Deposited: 23 Jan 2019 12:01
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2669

Actions (login required)

View Item
View Item