Таблер, Т. І. (2017) Сертифіковані курси «Педагогічний програмний засіб «Конструктор інтерактивних плакатів». Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 (29). ISSN 2223-4551
![ТаблерТ.І._Тези.pdf [thumbnail of ТаблерТ.І._Тези.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ТаблерТ.І._Тези.pdf
Download (375kB)
Abstract
У сучасному суспільстві
є актуальним
питання впро
вадження засобів
нових інформаційних технологій
у
навчальн
ий
процес.
Практичної значущості
набуває застосування
на практиці
мультимедійних, інтерактивн
их технологій,
сутність яких ґрунтується на постійній активній взаємодії учнів та вчителя.
Термін «інтера
ктивність» походить від англійського слова
interaction
, яке в
перекладі означає «взаємодію». Інтерактивність
–
це двосторонній діалог між
викладачами та учнями, мета якого допомогти учневі перетворити інформацію
загального характеру в особисте знання.
Пед
агогічний досвід свідчить про те,
що взаємодію між вчителем та учнями досить зручно реалізувати з
використанням комп`ютерної техніки.
П
рикладом сучасного комп’ютерно
-
орієнтованого засобу є інтерактивна дошка,
досвід
використання якої
неодноразово опис
ано н
ами
в попередніх працях
[
1,
2]
. Застосування
інтерактивної дошки посприяло появі наочно
-
дидактичних засобів більш
високої, ніж традиційні, якості
–
інтерактивного електронного плакату.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 23 Jan 2019 12:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2668 |