Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). pp. 268-271.
Таблер.pdf
Download (422kB)
Official URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2265/
Abstract
Взаємодія вчителя та учнів на уроках математики сприяє проведенню
продуктивного навчання. Розглядаючи діалог між вчителем та учнями на
уроках математики, перш за все, звернемося до поняття методів навчання в
методиці навчання математики. Українські дослідники, педагоги розглядали
це поняття, тлумачили його та надавали класифікацію за різними ознаками.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | MIF MIF MIF |
| Date Deposited: | 22 Jan 2019 12:37 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2666 |




