Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів

Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). pp. 268-271.

[thumbnail of Таблер.pdf] Text
Таблер.pdf

Download (422kB)

Abstract

Взаємодія вчителя та учнів на уроках математики сприяє проведенню
продуктивного навчання. Розглядаючи діалог між вчителем та учнями на
уроках математики, перш за все, звернемося до поняття методів навчання в
методиці навчання математики. Українські дослідники, педагоги розглядали
це поняття, тлумачили його та надавали класифікацію за різними ознаками.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 22 Jan 2019 12:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2666

Actions (login required)

View Item
View Item