Омельяненко, Галина (2014) Дослідницька компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 182-188. ISSN 2219-5203
![921-1946-1-PB.pdf [thumbnail of 921-1946-1-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
921-1946-1-PB.pdf
Download (493kB)
Abstract
У статті розглянуто структуру та зміст професійної компетентності вчителя. Визначено види професійно-педагогічної діяльності (перспективно-діагностична, орієнтаційно-прогностична, конструктивно-проектувальна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулювальна, аналітико-оцінювальна, дослідницько-творча) і компоненти умов її ефективної реалізації у фахівців фізичного виховання і спорту. З’ясовано структуру та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця із фізичного виховання і спорту (методична, дослідницька, управлінська, інформаційна, комунікативна та рефлексивна). Виокремлено зміст дослідницької компетентності майбутнього фахівця з фізичного виховання і спорту та виявлено педагогічні умови її формування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 25 Feb 2016 14:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/260 |