Маковецька, Наталія (2014) Професійна компетентність викладачів як умова ефективного впровадження інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 165-169. ISSN 2219-5203
919-1943-1-PB.pdf
Download (424kB)
Abstract
У статті доводиться актуальність проблеми професійного розвитку викладачів вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців галузі туризму. Зазначається, що однією з граней цього процесу є професійна компетентність педагога. Висвітлюються наукові підходи до тлумачення цього поняття, його складників. Відповідно до одного з них визначається коло спеціальних компетентностей, наявність яких зумовлює ефективне впровадження викладачем інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. Автор подає коротку характеристику кожної з цих компетентностей (комунікативної, інтерактивної, ігротехнічної, перцептивної), окреслюючи шляхи й умови їх формування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 25 Feb 2016 14:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/257 |