Логвіна-Бик, Тетяна (2014) Підручник із біології як основа формування цілісних знань школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 158-164. ISSN 2219-5203
918-1942-1-PB.pdf
Download (492kB)
Abstract
У статті науково обґрунтовані проблеми структурування навчального матеріалу у шкільному підручнику з біології. Підручник із біології розглядається як модель освітнього процесу, що відображає цілі, зміст навчання, дидактичні принципи, процес і технологію навчання. Автор розкриває основні функції підручника, його структуру. Основою підручника з біології є фундаментальні біологічні знання і вміння, інваріативні знання, що сприяють цілісному сприйняттю учнями біологічної картини світу й забезпечують продуктивне і творче навчання біології в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 25 Feb 2016 14:59 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 07:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/256 |