Михайлова, М. (2018) Маркетингові інновації в діяльності підприємств України. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.
Михайлова М..pdf
Download (408kB)
Abstract
На сьогоднішній день інноваційна діяльність стає одним з головних факторів розвитку підприємств. Сучасні підприємства, змушенні постійно створювати і впроваджувати різні інновації, які забезпечать їх ефективність в ринкових умовах.Дійсно, ті підприємства, що не створюють і не впроваджують інновації, ризикують ще більше.
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Users 17 not found. |
| Date Deposited: | 22 Dec 2018 07:32 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2551 |




