Литвинова, Світлана (2014) Семантичний диференціал як метод наукового дослідження хмаро орієнтованого навчального середовища ЗНЗ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 147-157. ISSN 2219-5203
917-1941-1-PB.pdf
Download (4MB)
Abstract
Одним із важливих аспектів упровадження ІКТ, зокрема хмаро орієнтованих, у навчально-виховний процес стала потреба в наукових підходах та рішеннях щодо визначення їх ефективності та доцільності.
У статті проаналізовано науково-методичну літературу, дисертаційні дослідження, узагальнено досвід використання методів оцінювання ефективності новітніх технологій, здійснено опис і визначено метод семантичного диференціала для підрахунку ефективності спроектованої моделі хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу, розроблено 12 біполярних шкал для оцінювання ефективності ХОНС; визначено метод для узагальнення експертної оцінки результатів (метод Дельфі), а також методи узгодженості думки експертів, такі, як коефіцієнт варіації та достовірності отриманих даних, як критерій однорідності ксі-квадрат; розроблено алгоритм опрацювання даних.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 25 Feb 2016 14:59 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/255 |




