Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль маркетингу для успішної діяльності підприємства

Білоконь, С. О. (2018) Роль маркетингу для успішної діяльності підприємства. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.

[thumbnail of Білоконь С.О..pdf] Text
Білоконь С.О..pdf

Download (405kB)

Abstract

Неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування маркетингових принципів, інструментів, концепцій у діяльності будь-якого сучасного підприємства.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2020 02:06
Last Modified: 25 Feb 2020 08:15
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2549

Actions (login required)

View Item
View Item