Довгань, Оксана (2014) Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 131-135. ISSN 2219-5203
946-1938-1-PB.pdf
Download (427kB)
Abstract
У статті проаналізовано вітчизняні та зарубіжні концепції фахової підготовки майбутнього вчителя музики, у яких виявляється протилежність двох позицій у дослідженні художньо вираженої предметної сутності – гностична і феноменологічна. З’ясовано, що осягнення повноти сутнісного смислу, який наявний в його художньому (зокрема музичному) вираженні, є одним із чинників духовного становлення майбутнього вчителя. Досліджено шляхи реалізації професійної освіти як способу пізнання істини. Визначено перспективу розробки теоретичних моделей реалізації релігаційної функції мистецтва, упровадження їх у зміст національної концепції мистецької освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 25 Feb 2016 14:58 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/252 |